Körutazások

Szenegál: a vendégszeretet és napsütés országa

Időpont: 2018-11-01 - 2018-11-11
Időtartam: 10 nap / 9éj
Ár: 1540 EUR
Szafari koba antilopokkal, zebrákkal, strucokkal, zsiráfokkal a Bandia Vadasparkban. Madárles a világ 3. legjobb madármegfigyelő helyén. Kirándulás az unikális Rózsaszín-tó körül, rallizás szaharai homokdűnék közt. Egy serer...
Szilveszter Szenegálban

Időpont: 2018-12-27 - 2019-01-07
Időtartam: 10 nap / 9 éj
Ár: 1540 EUR
80 EUR/ fő előfoglalási kedvezmény április 15-ig!!! Különleges szilveszter az Atlanti-óceán partján, pergő dobokkal, dinamikus táncosokkal, tűzevőkkel és gólyalábasokkal! Szafari zsiráfok, struccok és zebrák közt a Bandia...
Csillagtúra Szenegálban

Időpont: 2018-11-29 - 2018-12-09
Időtartam: 10 nap/ 9éj
Ár: 1540 EUR
Hagyományőrző Afrika, izgalmas helyek egyben üdüléssel az Atlanti-óceán partján ****-os, medencés hotelben. A csillagtúra központja Saly, a szenegáli riviéra üdülő városa. Innen látogatunk el a Bandia Vadasparkba, Dakarba...
Szafari Tanzániában és Zanzibár

Időpont: 2018-07-03 - 2018-07-13
Időtartam: 10 nap
Ár: 1970 USD
Igazi afrikai szafari vadlesekkel a Serengeti Nemzeti Parkban és egy elképesztő vulkanikus kráterben, a Ngorongorónál. Big 5 les a szavannán bivalyok, oroszlánok és veszélyeztetett fekete orrszarvúk közt. Találkozás helyi népekkel...
Szilveszter Tanzániában és Zanzibáron

Időpont: 2018-12-27 - 2019-01-07
Időtartam: 11 nap, 9 éj
Ár: 2430 USD
BIG5 vadles a Ngorongoro-kráterben és fergeteges szilveszter éj! Évkezdés maszájok közt! Szafari a Serengeti Nemzeti Parkban. Üdülés Zanzibár szigetén. Fűszer és delfin túra, a történelmi Stown Town felfedezése magyar idegenvezetéssel!

Időtartam: 7 naptól javasolt
Ár: 1650 USD
Szafari a Serengeti Nemzeti Parkban és BIG5 les a Ngorongoro-kráterben. Selfie zsiráf és zebra csordák közt, ameddig a szem ellát. Találkozás maszájokkal, hadzabékkal, és a datoga nép tagjaival. Üdülés Zanzibáron mesés partokon...

Időtartam: 5 nap
Ár: 880 EUR
Algír és mítikus óvárosa, a kaszba. Típáza romvárosa Seléné mauzóleumával. Régiségek Múzeuma az ókortól napjainkig. A világ egyik legszebb botanikus kertje és a mártírok szentélye. UNESCO Világörökségi Helyek! Fedezze...

Időtartam: 8 nap/ 7 éj
Ár: 1110 EUR
Elképesztően változatos tájakon át Algériában: magas hegységek, kanyonok, homokdűnék, Szahara, buja oázisok. Datolyapálma, leanderek, bambusz, gyümölcsösök és varázslatos kertek vonzásában. Fedezze fel 8 nap alatt Algériát!

Időtartam: 13 nap
Ár: 2170 EUR
Városnézés Ouidahban, a vudu fővárosában. Túra Ganviéban, a cölöpökre épült faluban, Aboney királyi palota. Porto Novo, Benin fővárosa. Togo fővárosa: Lome, fétis piac. Ghána: Akosombo-gát, Cape Coast, Elmina rabszolgavárak...

Időtartam: 6 naptól javasolt
Szafari Kenyában a Masai Mara szavannáin, vadles a Kilimandzsáró lábánál az Amboseli Nemzeti Parkban, ismerkedés a helyi kultúrával és ökoszisztémával, szafari a nagyragadozóiról híres Tsavo Nemzeti Parkban, végül nyaralás...

Lalibela történelmi városa. Bahir Dar. Vezetett városnézés Addisz Abebában. Timket Fesztivál (minden év januárjában). Kérésre bővíthet Omo völgye törzseivel és a Danakil régióval is. Várjuk érdeklődését!
Nagy körutazás Etiópiában

Időpont: 2018-09-26 - 2018-10-21
Időtartam: 25 nap
Ár: 4256 USD
25 nap kalandozás a világ egyik legősibb keresztény kultúrájában és az érintetlen törzsi Afrikába!

Értesüljön elsőként akcióinkról, újdonságainkról

Adatok módosítása, leiratkozás vagy aktiválás újraküldése

Rólunk mondták

Nagyon köszönjük az utazást a jól megszervezett programokat és nem utolsó sorban a csodálatos élményeket! - S. Vilmos, Budapest

Nagyon tartalmas volt a program, nagyon-nagyon kedvesek voltak a helyiek, és nagyon jól volt összerakva az út. - T. Tamás és családja, Budapest

Csodálatos volt a mauritiusi utunk, egy igazán emlékezetes és gyönyörű utazás és valódi pihenés tökéletes kombinációja. Ideális választás volt az október vége – november eleje időpont, mert ekkorra már szuper az idő de még pont a mauritiusi “nyári szünet” előtt voltunk. Káprázatos helyekre jutottunk el a helyi, profi idegenvetők segítségével, akik személyre szabottan nekünk rakták össze a programokat. Így, bár a szálloda (Blumarine Attitude) arra csábított, hogy ki se mozduljunk az all inclusive ellátás kényelméből, jártunk őserdőben és botanikus kertben, tettünk kirándulást városban és hegyekben, láttunk vízeséseket, tavakat és szurdokvölgyet, úsztunk delfinekkel és sétáltunk óriásteknősökkel és remekül éreztük magunkat a csodálatos tengerpartokon. A szállodai pihenést teljessé tették a minden igényt kielégítő éttermek, csodás medencék, búvárkodás, vitorlázás, katamarán-túra és a változatos esti műsorok és tánc. Nem is értjük, miért nem maradtunk tovább… - R. Család, Budapest

Hogy láttunk -e állatokat? Nem az a kérdés, hogy láttunk-e, hanem hogy mennyit és, hogy mit csináltak! Rengeteget láttunk. Elefántokat akik oroszlánt kergettek. Fürdőző elefántokat. Acsarkodó zsiráfokat - V. Enikő és barátai

Jól szervezett volt az út, tartalmas programokkal. Az idegenvezető jól levezényelte az utat. - Gy. László, Pécs

Emlékezetes utazás volt minden tekintetben. - S. Zoltán

Annyi szuper élmény volt: Mali tánc- és dobeggyüttes, djembézés közösen, falu(család) látogatások... - P. Csilla